Sportiviteit en vooruitgang: Hyundai op de Autosalon van Parijs 2018

  • Wereldpremière Hyundai i30 Fastback N, tweede sportieve Hyundai N-variant
  • Uitbreiding N-aanbod met N Option en N Line
  • Innovatief milieuvriendelijk gamma met nieuwe Hyundai KONA Electric en NEXO
  • Exclusieve sessies met topmanagers Hyundai vervangen traditionele persconferentie

Hyundai toont op de komende Autosalon van Parijs zijn nieuwste modellen en initiatieven onder de noemer ‘Hyundai Motor Studio Paris’. Daarbij onderscheidt Hyundai drie gebieden: ‘Future Mobility’, ‘High Performance’ en ‘Design’. Verder maakt de Hyundai i30 Fastback N er zijn werelddebuut. Dit is de tweede sportieve variant van Hyundai in Europa en de eerste sportieve vijfdeurs-coupé in het C-segment. De Hyundai i30 Fastback N combineert verfijnd en elegant design met de funfactor van het N-label.

Een ander hoogtepunt op de Hyundai-stand is de wereldpremière van N Option, een range opties die de Hyundai i30 N nog sportiever maken en waarmee de auto is te personaliseren. In combinatie met de nieuwe i30 N Line breidt Hyundai het aanbod uit voor klanten die hun i30 sportiever willen maken. Hyundai’s vooruitstrevende karakter op het gebied van toekomstige mobiliteit wordt geïllustreerd door de nieuwe Hyundai KONA Electric en de NEXO, die ook op de stand zijn te bewonderen.

‘Dit jaar presenteren we op de Autosalon van Parijs de toekomst van ons merk, gebaseerd op de pijlers Zekerheid, Vooruitgang en Prestaties. Onze N-modellen geven het merk extra emotionele waarde. We breiden ons gamma sportieve modellen nu uit met de Hyundai i30 Fastback N’, vertelt Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product van Hyundai Motor Europe. ‘Verder accentueren we met ons sterke milieuvriendelijke gamma onze leidende positie op het gebied van toekomstige mobiliteit. Met de KONA Electric en de NEXO bieden we de mobiliteit van de toekomst nu al aan.’

Nieuw concept voor persinformatie: Hyundai Faces op Autosalon van Parijs

In plaats van een traditionele persconferentie biedt Hyundai voor de Autosalon van Parijs de gelegenheid tot exclusieve sessies met de topmanagers van Hyundai. Zo krijgt de pers een beter inzicht in de koers van het merk en de strategie op het gebied van Zekerheid, Vooruitgang en Prestaties. In persoonlijke gesprekken zetten de experts van Hyundai uiteen hoe het merk zich ontwikkelt tot een autofabrikant die het design van zijn producten heel belangrijk vindt en tegelijkertijd de hoogste eisen stelt aan zijn producten op het gebied van eco-mobiliteit en rijplezier. Onder anderen Diana Kloster (Hoofd Hyundai Color & Trim van Hyundai Motor Company), Andreas-Christoph Hofmann (Vice President Marketing & Product van Hyundai Motor Europe), Thomas Schemera (Hoofd High Performance Vehicle & Motorsport Division van Hyundai Motor Group) en Ki-Sang Lee (Senior Vice President Hyundai Eco Technology Center, R&D Division) zijn beschikbaar voor persoonlijke gesprekken.

‘Le Fil Rouge’: Hyundai’s toekomstige designrichting

Hyundai’s conceptauto ‘Le Fil Rouge’ staat als representant van Hyundai’s nieuwe designrichting ook op de Hyundai-stand in Parijs. Net zoals de Intrado en de FE Fuel Cell Concept eerder al een duidelijk statement waren van de vormgeving van de destijds nog toekomstige modellen KONA en NEXO, is nu ‘Le Fil Rouge’ een voorbode van Hyundai’s nieuwe benadering van design: het thema ‘Sensuous Sportiness’ – sensuele sportiviteit – komt tot uitdrukking in alle toekomstige modellen van Hyundai, van sedans tot SUV’s.

Lees ook

LAATSTE BERICHTEN

Meer berichten

Facebook reacties