Linda Tol kiest voor nieuwe Hyundai KONA Hybrid

Hyundai heeft als merk afgelopen jaren flinke stappen gezet en een enorme ontwikkeling laten zien op het gebied van techniek, design en elektrisch rijden. Inmiddels wordt het Koreaanse merk op deze gebieden als voorloper gezien. Daarbij hoort ook een andere manier van communiceren en doelgroepen bereiken. Daarom werkt Hyundai samen met personen die in hun vakgebied als expert en voorloper worden gezien en daarmee goed aansluiten bij de ambitie van het merk: ‘Progress for Humanity’. Onlangs kreeg influencer Linda Tol haar nieuwe Hyundai KONA Hybrid overhandigd.

Linda is met bijna een half miljoen volgers op Instagram een internationale grootheid op het gebied van mode. Niets ontgaat haar op dit gebied en ze is een graag geziene gast bij internationale modeshows. Met de start van haar eigen zonnebrillenlijn Tol Eyewear is ze in een volgende fase van haar professionele carrière aanbeland: die van fashiondesigner. Inmiddels rijdt ze al een jaar KONA Hybrid.

Vooruitstrevend, groen merk

Linda stapte onlangs in haar nieuwe KONA Hybrid, helemaal in Tol Eyewear-stijl gewrapt en in een heel toepasselijke Fashion-uitvoering. Het is voor haar een logische keuze om in deze auto te rijden. "Hyundai past als vooruitstrevend en groen merk goed bij mij. Met zijn moderne uitstraling en coole looks voldoet deze KONA helemaal aan de eisen van een zakenauto. Privé is dit de ideale gezinsauto voor mij."

Volg Linda en haar KONA Hybrid via haar Instagram-pagina.

Lees ook

LAATSTE BERICHTEN

Meer berichten

Facebook reacties