‘We zijn trots wederom met Hyundai te mogen samenwerken tijdens Amsterdam Fashion Week’, zegt Danie Bles, CEO van Amsterdam Fashion Week. ‘Hyundai’s focus op onberispelijk design, innovatie en duurzaamheid sluit naadloos aan bij de visie die wij hebben, waardoor Hyundai de perfecte autopartner blijft. Creativiteit is wat ons bindt en samen gaan we zorgen voor een inspirerende, betekenisvolle verandering in de sector.’
Hyundai en Amsterdam Fashion Week (AFW) vervolgen hun partnership. Van 30 augustus tot en met 4 september 2025 is Hyundai de officiële mobiliteitspartner van dit stijlvolle event. Het brand partnership past perfect in Hyundai’s voortdurende streven naar een betere toekomst en sluit naadloos aan bij de toekomstvisie van het automerk: Progress for Humanity. Hyundai heeft de afgelopen jaren enorme stappen gezet op het gebied van autodesign, de toepassing van duurzame materialen in zijn modellen en de technische ontwikkeling van geëlektrificeerde auto’s.
Als officiële partner zorgt Hyundai ervoor dat de gasten met elektrische auto’s én in stijl worden vervoerd. De ruime en fraai vormgegeven IONIQ 9 beleeft zijn publieksdebuut tijdens Amsterdam Fashion Week. Bovendien gebruikt Hyundai deze unieke setting om exclusieve content te creëren voor social media, waaronder cartalks met invloedrijke gasten in de Hyundai INSTER.
‘Amsterdam Fashion Week is een mooi platform voor jongere doelgroepen die Hyundai nog niet als voorloper en designmerk kennen’, aldus Leon van Schie, General Manager Marketing bij Hyundai Motor Netherlands. ‘De aandacht voor design en circulariteit verbindt AFW en Hyundai. We zijn blij opnieuw partner te zijn en onze elektrische auto’s, waaronder de INSTER, tijdens dit event in te zetten. Ook het nieuwste en grootste elektrische model van Hyundai, de IONIQ 9, is aanwezig om het publiek de ruimte en het comfort te laten ervaren van dit indrukwekkende model.’
De INSTER is Hyundai’s allereerste elektrische auto in de klasse van compacte EV’s. Deze auto stelt nieuwe normen op het gebied van rijbereik, technologie en veiligheidsvoorzieningen. De veelzijdige elektrische stadsauto heeft een verwacht maximaal rijbereik van 370 km (WLTP) op een volle batterij.
Met gerecyclede materialen, zoals onder meer verf gemaakt van oude banden en vloermatten van gerecyclede visnetten toegepast in de modellen van Hyundai, laat Hyundai zien dat technologie en eco-friendly design hand in hand gaan.
Meer informatie over het partnership is hier te vinden.
Facebook reacties