Met het nummer ‘IONIQ: I’m On It’ wil Hyundai de positieve ervaring van elektrisch rijden versterken. De songtekst van het nummer – gezongen en gerapt door BTS-bandleden RM, Jin, SUGA, j-hope, Jimin, V en Jung Kook – drukt gevoelens van ontdekking, nieuwsgierigheid, hoop, creativiteit en inspiratie voor de toekomst uit, die vervolgens bevestigd worden met de tekst ‘IONIQ takes me there’ in het refrein. In de videoclip is een glansrol weggelegd voor Hyundai’s nieuwste elektrische concept car Prophecy, die afgelopen maart onthuld werd.
Toewijding aan schone mobiliteit
Hyundai’s nieuwe submerk IONIQ voor elektrisch aangedreven modellen versterkt de toewijding van het merk aan schone mobiliteit. De nieuwe modellen van IONIQ staan voor een ‘geïndividualiseerde geëlektrificeerde ervaring’, aangepast aan de diverse levensstijlbehoeften van klanten en geheel in lijn met Hyundai’s toekomstvisie Progress for Humanity.
Onder de merknaam IONIQ introduceert Hyundai de komende vier jaar drie nieuwe batterij-elektrische modellen: de middelgrote CUV IONIQ 5, de sedan IONIQ 6 en de grote SUV IONIQ 7. Daarna zullen nog meer innovatieve modellen volgen.
Antwoord op milieuproblemen
Wonhong Cho, Executive Vice President en Global Chief Marketing Officer bij Hyundai Motor Company, zegt: ‘De positieve energie die volgt uit de samenwerking met BTS gaat veel verder dan alleen het adverteren van een nieuwe auto. Het nieuwe submerk IONIQ is hét antwoord van Hyundai op de milieuproblemen waar millennials en Generatie Z zich zorgen over maken. De positieve ervaring met elektrisch rijden die het submerk IONIQ met zich mee zal brengen, willen we via de muziek overbrengen op de vele fans en de klanten over de hele wereld.’
Facebook reacties