De conceptauto illustreert de vooruitstrevende designrichting en verkent tegelijkertijd de evolutie van Hyundai’s designtaal volgens het thema ‘Sensuous Sportiness’. Sensuous staat voor ‘sensueel’, oftewel de grotere emotionele waarde die klanten ervaren door design, Sportiness staat voor ‘sportiviteit’ en de toepassing daarvan in innovatieve mobiliteitsoplossingen.
De conceptauto Hyundai 『45』 beleeft zijn wereldpremière op 10 september om 9.25 uur in hal 11 van de IAA.
Op de IAA toont Hyundai ook toekomstige innovaties op het gebied van technologie in auto’s en de integratie ervan in het dagelijks leven. Daarmee illustreert Hyundai zijn strategie STYLE SET FREE; een gepersonaliseerde in-car customer experience voor de toekomstige elektrische modellen van het merk.
Hyundai presenteert met de 『45』 zijn toekomstvisie op design. Dit volledig elektrisch aangedreven conceptmodel dat Hyundai laat zien op de Internationale Automobilausstellung van Frankfurt (IAA), van 10 tot 22 september 2019, verwijst symbolisch naar het ontwerp voor toekomstige elektrische modellen van het merk.
Facebook reacties