Hyundai Nederland sluit zich aan als maatschappelijke partner van de redesign.life Foundation

Hyundai Motor Netherlands haakt aan als maatschappelijk partner van de redesign.life Foundation. In deze samenwerking – met als uitgangspunt ‘verbinding’ – is Hyundai een belangrijke partner in mobiliteit. Onlangs overhandigde Anne Lobbes, Manager Public Relations van Hyundai in Nederland, in het kader van dit partnerschap een IONIQ 6 aan Peter-Paul Laumans van redesign.life. Daarmee voorziet Hyundai de stichting van duurzame mobiliteit en draagt het actief bij aan de missie van redesign.life.

Voorloper in elektrisch rijden

Hyundai loopt voorop op het gebied van elektrisch rijden. Dat bewijzen de IONIQ-modellen, die met hun 800-volttechnologie sneller kunnen snelladen en met de Vehicle-to-Load-techniek aan boord elektrische apparaten van energie kunnen voorzien.

Gezamenlijke missie


Het gezamenlijke doel van redesign.life en Hyundai is om het grote publiek op een positieve manier te informeren en enthousiast te maken over hoe we met onze manier van leven en onze mobiliteit duurzamer kunnen zijn. Wat is dan een betere manier om dat te doen dan door de IONIQ 6 in te zetten als vervoermiddel van de stichting én als energiebron bij events?

Peter-Paul Laumans van de redesign.life Foundation: “Wij zijn ontzettend blij en trots dat Hyundai, als een van de marktleiders in mobiliteit, zich bij onze maatschappelijke coalitie aansluit. Samenwerken is naar mijn overtuiging de enige manier om de wereld van morgen vorm te geven. Met het landelijke redesign.mobility-programma creëren we samen positieve, veilige en ongedwongen ervaringen tijdens grote publieksevents en in het onderwijs. Zo dragen wij bij aan de versnelling van de transitie naar duurzame mobiliteit en een duurzame samenleving. Hyundai toont met deze samenwerking zijn verantwoordelijkheidsgevoel en voegt de daad bij het woord vanuit zijn inspirerende merkvisie ‘Progress for Humanity’. Deze gedeelde visie verbindt ons en ik kijk uit naar een energieke samenwerking voor een betere wereld.”

Anne Lobbes van Hyundai Motor Netherlands b.v.: “Ik verheug me op deze samenwerking, die is ontstaan vanuit een gezamenlijke wens om het grote publiek te laten zien hoe leuk en makkelijk de overstap naar elektrisch rijden kan zijn. Redesign.life laat dit op overtuigende wijze zien door hierin ook de jeugd als doelgroep mee te nemen. Dat de IONIQ 6 zelf als energiebron wordt gebruikt dankzij de Vehicle-to-Load-techniek voor de events waarop redesign.life aanwezig is, is het beste bewijs dat deze batterij op wielen direct concrete toegevoegde waarde biedt. Dat is verbinding en Progress for Humanity, de claim van Hyundai, in optima forma!”

Lees ook

LAATSTE BERICHTEN

Meer berichten

Facebook reacties